گروه وب سایت سازی پایا

tel:09362027840

  
  
  

پکیج های طراحی سایت

     
 

هزینه : 190.000 تومان

هزینه : 590.000 تومان

هزینه : 999.000 تومان

هزینه : 2500.000 تومان

 

امکانات عمومی سایت:

طراحی وب سایت مطابق با استاندارد های جهانی

با دامنه .com و دامنه .ir برای شما رایگان (هر دو بنام شما ثبت میشود)

هاست اولیه نیز رایگان است .

 طراحی سایت با تماام امکانات ، کل هزینه 290 هزار تومان

وب سایت فروشگاهی 340 هزاز تومان مانند دیجی کالا

--------- تحویل  4 روزه ------- با امکانات:

  • مهمترین بخش طراحی قالب سایت شماست که بصورت اختصاصی و رایگان مطابق با سلیقه شما طراحی میگردد و بدون استقاده از قالبهای آماده
  • تمامی وب سایتها رسپانسیو و سازگار با موبایل است .
  • سئو رایگان (قرار دادن محل کلمات کلیدی بدلخواه شما درهر صفحه )نیازی به پرداخت پول اضافی نیست زیرا جایگاه از ابتدا برای شما ایجاد میشود.
  • پنل مدیریت فارسی و آسان طراحی شده و آموزش و پشتیبانی دائمی
  • طراحی گرافیکی
  • قرار دادن بنر و اسلاید
  • طراحی لوگو
  • طراحی تیزر تبلیغاتی
  • تولید محتوا
  • طراحی فرم سفارش محصول وفرم های خدماتی
  • درج و ارتباط واتس آپ و تلگرام در سایت

شماره ارتباط واتس آپ ما : 09362027840      

چرا ساخت وب سایت توسط ما ارزان است؟

زیرا گروه ما با نرم افزار جدید  DA 2019  طراحی خود را انجام مینماید  که روشی نوین وبسیار جدید و استاندارد سازی شده است .

مزیت طراحی و کد نویسی با نرم افزار DA2019 :

1- با این نرم اقزار کد ها در کمترین زمان ممکن ایجاد میشود که این عمل موجب پایین آمدن هزینه  بسیار میگردد . (کد نویسی اولیه و پایه با این روش در 3ساعت انجام میگردد  که هزینه آن 150 هزار تومان است ) 

و اما طراحان سایت های اختصاصی این کد نویسی را جداقل در 60 ساعت انجام میدهند که اگز در ساعت 30 هزار تومان دریافت کنند  1800 هزار تومان میشود با اضافه کردن هزینه هاست و دامین به این مبلغ، بالغ بر یک 2100 هزار  تومان  هزینه میشود . این کمترین هزینه طراحی یک سایت کد نویسی  شده اختصاصی است . و اگر کد نویسی با امکانات فول طراحی گردد زیر 3 میلیون  نخواهد بود .پس در نتیجه 3 ساعت کار ما که 150 هزار تومان  است مقایسه  کنید با 1800 که در اینجا شما  یک میلیون ششصد و پنجاه هزار تومان جلو هستید.

2- کد ها چون با نرم افزار تولیدمیشود خطا یا باگ ندارد . اما عملا در کد نویسی های شخصی اشتباه بسیار وجود دارد و در نتیجه کد نویسی آنها باگ دار خواهد بود .

 با این تفاوت میتوانید یکی از پکیج های ما را انتخاب نمایید .

جهت مشاوره و ثبت سفارش با ما تماس بگیرید

 

 

نمونه کار های ما

یک پکیج را انتخاب سپس سفارش خود را ثبت نمائید

وب سایت دندان پزشکی

یکی از بهترین سایت های موفق دندانپزشکی کودکان وب سایت drmirkarimi.com است ما نه تنها یک وب سایت جذاب و منحصر به فرد برای شما طراحی میکنییم بلکه مرتب وب سایت شما را بروز نگه میداریم و پشتیبانی میکنیم

وب سایت تبلیغاتی فروش پوشاک

نمونه طراحی سایت لباس با هزینه یک میلیون ونه صد هزار تومان طراحی شده است در حال حاضر یکی ازبهترین های فروش پوشاک میباشد .گروه وب سایت سازیپ پایا طراحی سایت پوشاک را با مناسب ترین قیمت به شما عرضه می کند

نمونه وب سایت دکوراسیون داخلی

طراحی و اجرای انواع دکوراسیون داخلی مجری انواع دیوار پوش،سقف کاذب،پارکت، لمینت این نوع طراحی با قیمت 850 هزار تومان طراحی و ساخته شده است.

نمونه وب سایت فروشگاهی

یکی از بهترین نمونه کارهای فروشگاهی تیم وب سایت سازی پایا طراحی سایت فروشگاهی dolochi میباشد سایتی بسیار عالی با مدیریت آسان با وب سایت فروشگاهی کسب کار خود را پر رونق نمایید قیمت سایت 3 میلیون تومان

WhatsApp