گروه وب سایت سازی پایا

tel:09362027840

  
  
  

درباره طراحی وب سایت

درباره ما

گروه وب سایت سازی پایا با مدیریت آقای فرشاد باقری از سال 1382 در زمینه طراحی وب سایت فعالیت خود را آغاز نمود و بدلیل رشد روز افزون کاربرد اینترنت در دنیا، گروه وب سایت سازی پایا به طور تخصصی تر به اینترنت و وب متمرکز شد. و موفقیت های چشمگیری نیز صورت گرفت.تا اینکه به امروز سایتهای بسیار بزرگ و موفقی توسط گروه وب سایت سازی پایا برپا شده است .

در طراحی وب سایت مهممترین عامل شناخته شدن در موتور های جستجو میباشد و بقای یک وب سایت موفق قرار گیری در صفحات اول گوگل است ، و پیشی گرفتن از رقبای تجاری نیز به همین امر وابسته است .

علاوه بر دیده شدن سرعت نیز نقش بسزایی دارد پس طراحی سایت باید به گونه ای باشد تا بارگزاری صفحات با سرعت بسیار بالا انجام پذیرد و در عین حال میبایستی خیلی زیبا طراحی گردد تا بیننده را همان بدو ورود میخ کوب کند . با وجود تمام این خصوصیات مطرح شده ،عامل بسیار مهم دیگر تکنیکهای (seo)  سایت است که با بکارگیری از کلمات کلیدی آمار سایت بالا برده و در نتیجه در صفحات بالای گوگل قرار میگیرد.

هدف گروه وب سایت سازی پایا  طراحی سایت حرفه ای و شکیل بر اساس استانداردهای بین اللمللی موجود در دنیای وب در حداقل زمان ممکن و هزینه کم و به سلیقه مشتری است.

 پروسه طراحی سایت پس از  مشاوره وعقد قرارداد  شامل مواردی است که از همان ابتدا با دقت انجام میگردد که با حداقل زمان ممکن پیاده سازی و میشود .

برای اینکه بتوانید رنگین کمان را ببینید میبایستی بیشتر در زیر باران بمانید .

و به روی اطلاعات بشتر کلیک کنید

نمونه کار های ما

یک پکیج را انتخاب سپس سفارش خود را ثبت نمائید

وب سایت دندان پزشکی

یکی از بهترین سایت های موفق دندانپزشکی کودکان وب سایت drmirkarimi.com است ما نه تنها یک وب سایت جذاب و منحصر به فرد برای شما طراحی میکنییم بلکه مرتب وب سایت شما را بروز نگه میداریم و پشتیبانی میکنیم

وب سایت تبلیغاتی فروش پوشاک

نمونه طراحی سایت لباس با هزینه یک میلیون ونه صد هزار تومان طراحی شده است در حال حاضر یکی ازبهترین های فروش پوشاک میباشد .گروه وب سایت سازیپ پایا طراحی سایت پوشاک را با مناسب ترین قیمت به شما عرضه می کند

نمونه وب سایت دکوراسیون داخلی

طراحی و اجرای انواع دکوراسیون داخلی مجری انواع دیوار پوش،سقف کاذب،پارکت، لمینت این نوع طراحی با قیمت 850 هزار تومان طراحی و ساخته شده است.

نمونه وب سایت فروشگاهی

یکی از بهترین نمونه کارهای فروشگاهی تیم وب سایت سازی پایا طراحی سایت فروشگاهی dolochi میباشد سایتی بسیار عالی با مدیریت آسان با وب سایت فروشگاهی کسب کار خود را پر رونق نمایید قیمت سایت 3 میلیون تومان

WhatsApp